
Werken bij
Secretarieel medewerker gezocht
Ons professioneel en ook gezellig, laagdrempelig team zoekt een enthousiaste secretarieel medewerker voor de advocatenpraktijk, met onder meer het volgende takenpakket:
- Ondersteuning en ontzorgen van de advocaten;
- Onderhouden van contacten met cliënten, advocaten en gerechtelijke instanties;
- Ondersteunen van gerechtelijke procedures;
- Correspondentie verzorgen en telefoon beheren;
- Voorbereiden en indienen van (proces)stukken;
- Het beheren van de agenda’s en dossiers, in de gaten houden van deadlines en afspraken;
- Gastvrije ontvangst cliënten;
- Overige ondersteunende werkzaamheden voor het kantoor.
Je bent alert en een gezellige en vrolijke sfeermaker en steun en toeverlaat van de advocaten. Met jou verloopt het secretariaat en de organisatie van het kantoor op rolletjes! Als spil in het web zal je in nauw contact staan met een hands-on team van 6 advocaten, waarmee je van het begin tot het einde betrokken bent bij de dienstverlening. Je bent het visitekaartje van ons kantoor.
Over ons
Wij zijn een professioneel en persoonlijk advocatenkantoor en werken voor ondernemers. Met de “Rotterdamse” mentaliteit wordt werk van hoge kwaliteit geleverd. Korte lijnen, directe communicatie en een vleugje humor.
De goede sfeer op kantoor is van groot belang; zeker gezien de grootte van het team. Iedereen moet met plezier naar het werk gaan. Je zal tezamen met de controller en de debiteurenbeheerder (beiden parttime) een centrale positie innemen. Jouw invloed is voelbaar.
Ons kantoor is gevestigd aan de Kralingse Plas; met elkaar lunchen en daarna een lekkere wandeling of even sporten in het groen is ideaal.
Wat zijn je kwaliteiten?
- Ervaring in juridisch secretarieel werk is fijn, maar niet noodzakelijk;
- Een goede beheersing van het Nederlands (schriftelijk en mondeling);
- Digitaal vaardig;
- Havo/MBO/HBO denk- en werkniveau
- Je werkt nauwkeurig, zelfstandig en gestructureerd;
- Je bent betrokken en enthousiast.
Ons aanbod
- Marktconform salaris; af te stemmen op de kennis en ervaring die je meebrengt;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 26 vakantiedagen, pensioenregeling en persoonlijke ontwikkelpaden;
- Fijne collega’s, leuke kantooractiviteiten.
Wat verder nog goed is om te weten:
Je bent bij voorkeur 40 uur per week beschikbaar, maar het is ook bespreekbaar om parttime te werken;
- Een VOG-verklaring zal nodig zijn, bij vervolg;
- Goede work-life balans.
Je bent van harte welkom om te reageren.
Je reactie zien we graag tegemoet per email: hoogesteger@endejonge.nl of velthuizen@endejonge.nl. Even bellen kan op 010-2140 400.
Belt u ons gerust. We gaan graag voor u aan de slag!